Böbe Baba RT.
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Menü
 
Társ oldalaink
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szavazás!
Lezárt szavazások
 
IP címed
 
Valuta váltó


=
 
Online látogatók száma:

látogató olvassa a lapot.

 
Vasúti menetrend
honnan:

hova:
mikor:

 
Szótárak

 
Fórum
Fórumok : Induló fórum : NYt 2008 karakterkészítés Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
Gabe

2008.08.06. 12:09 -

Sziasztok!

Gondoltam indítok egy külön fórumot, arra az esetre, ha a Kalandozók Nyári Táborának versenymodulját mesélném el. Persze erre tökéletesen megfelel az eddig is nagy népszerűségnek örvendő Szerepjátékos fórum, de oda nem akarta begépelni a karaktertkészítés szabályait, mert túl hosszú.

[37-18] [17-1]

Gabe Előzmény | 2008.08.13. 14:07 - #17

Bob FELSZERELÉSE  
1 db gyógyital (4 Ép-s) 36a
abbitacél pikkelyvért 50a
abbitacél pajzs(közepes) 32a
2 db bola 0,08a
tőr 0,1a
másfélkezes kard 2,5a
tüskésbuzogány 1a
4 adag Al bahra-kahrem 20a
3 adag Nyelvoldó 6a
1 db istenek itala (érz+2) 44a
csizma gyalogos 0,08a
ing nemesi 0,2a
2 db ing paraszti 0,01a
kabát 0,2a
köpeny szövet 0,1a
2 db nadrág 0,04a
derékszíj 0,005a
kalap 0,015a
5 db alsónemű 0,01a
1 üveg predoci bor (3 fürtös) 0,1a
2 üveg pálinka 0,004a
3 napi hideg élelem 0,018a
2 db fáklya 0,002a
fenőkő 0,001a
hátizsák nagy 0,15a
kardhüvely (díszes) 0,6a
kötél 20 m 0,03a
kulacs 0,004a
övtáska 0,07a
sátor kicsi 0,7a
szekerce 0,01a
takaró 0,08a
tarisznya 0,04a
tőrhüvely 0,1a
tűzszerszám 0,01a
Összesen 194,259a


Gabe Előzmény | 2008.08.13. 10:45 - #16

Legyen! Elvégre igazad van. Innentől minden hivatalosan megjelent Rúna magazinban leírtakat lehet használni. Az eltérések, viták felmerülése esetében, az eredetileg meghatározott kiegészítókben leírtak lesznek a mérvadóak. Már ha lesz ilyen egyáltalán. A tápolókat továbbra sem nézem jó szemmel.


laca Előzmény | 2008.08.13. 10:40 - #15

Jó ez a karakter pontozási módszer. Egy két dolog nem tetszik csak, pl.: a kardmüvészt jobban támogatja mint a papot. Nem értem miért, de nem is számít. Viszont szerintem kicsit jobban rugaszkodjunk el, használjunk minden rúnát-hiszen azért vannak. Én értem, h nem pusztítókat, napharcosokat, meg kiatalált brutál állatokat akarsz... de a runákban nem is nagyon vannak ilyenek. Szerintem.


Gabe Előzmény | 2008.08.12. 15:55 - #14

Pedig a kínai olcó-olcó! Meglóbálod kicit ész bumm, leeszik a feje!


Vasi Előzmény | 2008.08.12. 15:11 - #13

De csak is olyat ami ellen nincs mentődobás mert ha gagyi kínai akkor nem kell


Gabe Előzmény | 2008.08.12. 08:18 - #12

Ingyen láncos buzogány Nekik!


Gabe Előzmény | 2008.08.12. 07:39 - #11

A páncélosokat valahogy majd támogatom kicsit. Nekem sem tetszik, hogy kitoltak velük.


Vasi Előzmény | 2008.08.11. 17:01 - #10

Nos igen hát így nálam sajna kiesik az álltalam kedvelt páncélos kari bár még próbálom kihozni hátha kitudnék valahogy 1 et.


Gabe Előzmény | 2008.08.11. 14:04 - #9

A szerepjátékos fórumban leírtak alapján: Meg lehet beszélni ki, mivel játszik. Egy jól összeszokott csapatot kérek a játékosoktól!!! Ha bárkinek valamilyen kérdése van, vagy már tudja mivel szeretne játszani, esetleg már kész is a karaktere, hívjon, üzenjen, satöbbi!


Gabe Előzmény | 2008.08.08. 08:05 - #8

Jól látod. Cél az esélyegyenlőség! Bár megjegyezném, a vért sokba kerül. Így az általam is kedvelt páncélosok hátrányt szenvednek!


Vasi Előzmény | 2008.08.07. 17:48 - #7

A rendszer jó mert nagyon táp kari nem de 1 közepesen erőset ki lehet hozzni mondjuk én most az 1 x emberhez visszonyítotam.


Gabe Előzmény | 2008.08.06. 12:26 - #6

Nem olyan bonyolult, csak kicsit hosszú. Tudom vannak, akik nem olvasnak el valamit ha az hosszú, de vannak akik a kevésnek nem kezdenek neki. Lehet, hogy most sokak kedvét elvettem az egésztől. Dehát mesélhet más is.


Gabe Előzmény | 2008.08.06. 12:23 - #5

Karakteralkotás menete 3500 Tp áll rendelkezésre a karakteralkotáshoz, amelyet a következő költségek szerint oszthatnak el a játékosok:

Faj:

0 – Ember

400 – Félelf

500 – Törpe, Udvari ork

600 – Elf, Wier, Khál, Dzsenn, Amund* (+100 Tp, ha a papi kaszt tagja) * Faji képességeit, ha nem fajtásai közt nevelkedett a Km előtt dobhatja majd ki a verseny kezdetekor.

Kaszt*:

100 – Harcos**, Gladiátor, Lovag

200 – Tolvaj, Bárd

300 – Paplovag, Kardművész

400 – Amazon, Barbár, Bajvívó, Fejvadász, Boszorkánymester, Tűzvarázsló, Szerzetes

500 – Pap, Harcművész, Boszorkány, Ilanori vágtató, Sirenari erdőjáró, Yllinori sólyom, sas, Sámán

600 – Varázsló (+600 Tp a varázslóbot)

* Többkasztú karakternél természetesen mindkét kaszt költségét külön-külön ki kell fizetni. ** Minden más harcos kaszt, ami nincs külön kiemelve, a harcos kaszt TP költségébe, tehát 100 Tp-be kerül.

Képességek (10 db!):

0 – 12-es átlag, tehát 120 pont

100 – 12,5-es átlag, tehát 125 pont

200 – 13-as átlag, tehát 130 pont

400 – 13,5-es átlag, tehát 135 pont

700 – 14-es átlag, tehát 140 pont

1100 – 14,5-es átlag, tehát 145 pont

1600 – 15-ös átlag, tehát 150 pont

A képesség-pontok elosztása során figyelembe kell venni a kaszt kidobása során matematikailag kapható minimum és maximum értékeket. Különleges felkészítés nincs, ezért a képességek az egyes kasztok esetében nem érhetik el a „csak a Kf által lehetővé tett” értéket (ez leggyakrabban majd 18-as felső korlátot jelent). Természetesen faji módosítók, vagy egy-egy kaszt dobáskódja, ennél magasabb értékek elérését is lehetővé teheti. Például ha egy képességet „k6+12+kf”-al dob a karakter, akkor annak minimum értéke 13, míg maximum értéke 18 lesz. Erre jönnek majd rá a faji módosítók. Az Új Tekercsekből kötelezően használandó az Észlelés képesség, az átlagba az is beleértendő. További megkötés a pontok elosztására, hogy a Szépség csak abban ez esetben lehet a legalacsonyabb értékű képesség, ha rajta kívül van legalább egy másik képesség is, melynek értéke megegyezik a Szépségével. Természetesen a rendelkezésre álló pontok elosztását követően, van mód a Szépség értékének további csökkentésére, ám az abból ily módon levont pontok, végleg elvesznek, vagyis nem növelhetik egyetlen más képesség értékét sem. Tapasztalati szint: A fennmaradó Tp-ból vehetőek meg a szintek, az ehhez szükséges táblázatok a szabálykönyvekben megtalálhatóak.

Vagyon, felszerelés: Minden (egész!) 100 Tp rááldozása után: Tsz * 5 arany jár a karaktereknek. Ha többkasztú karakterről van szó, akkor a játékos dönti el, hogy a karakter melyik kasztjának Tapasztalati szintjét veszi figyelembe a fenti képlet alkalmazása során. Minden a karakteralkotás végén megmaradt Tp 1-1 rézre beváltható. Az el nem költött Tp-k végleg elvesznek.


Gabe Előzmény | 2008.08.06. 12:17 - #4

Felszerelés Kaszthoz járó felszerelés nincs! A karakterek összes felszerelési tárgyát maguknak kell megvásárolniuk. Ezek közül egyetlen kivétel a 3. Tsz-et elérő varázslók botja mely, ahogy az a fentiekben is olvasható, további +600 Tp-ba kerül. Ám ennek „megvásárlása” nem kötelező. A felszerelés megvásárlásához a fentiekben meghatározott szabálykönyvek ide vonatkozó részei a mérvadóak. Az alábbiakban megfogalmazunk néhány irányárat az egyes karakterek esetében nélkülözhetetlen tárgyakra. A kasztspecifikus tárgyakat, természetesen csak az adott kaszt tagjai vásárolhatják meg.

Gladiátor vért (25a), Kráni vért (60a), Kardművész vért (35a), Alkarvédő (5e), Alkar- és lábszárvédő (1,5a), Bárd hangszere (5a), Pap(lovag) szent-szimbóluma /még ha tetoválás is/ (2a); Harcművész fegyverek: khot (2a), khiel (4a), khrin-kao (3a), sho-khot (2,5a), sryn-tőr(2a), horgaskard (30a), sai (3a), tonfa (1a), hagai (2,5a), láncos sarló (2,5a), acélkorbács (10a), nunchaku (3a), vaskígyó (3a), többrészes bot (10a); Sámán ruha (5a), fejdísz (2a), öv (1a), bot (3a); Főnix: 3/1-es sodronying (40a), 4/0-s sodronying (60a); Tűzvarázsló (Pusztító tűz útja) pikkelyvért (200a); Khál fegyverzet: harak acélbőr (40a), Ghon-szarvkard (10a), Rakhur-tőrkarom (4a), Khrga-egykezes szarvkard (5a); Meneth (15a), Emeril kard (2a), Pusztító Erő Útja papnőinek kardja (2,5a), Arcnélküli Hatalom papnőinek áldozótőre (5e), Hadijogar (1a), Rackla hátas (5a), Kapcsolat tükre-Elena (10a), Toma-pap /szentszimbólum/ fegyvere (50a+fegyver), Íjvessző (5r); Nyílpuska lövedék: kézi (50r), kahrei (2e), könnyű (20r), nehéz (40r), shadoni (1e) Amennyiben az előtörténete indokolja, úgy a karakterek rendelkezhetnek abbitacél fegyverrel is. E fém fegyverek ára a hagyományos fegyverekének hússzorosa, de ez játéktechnikai előnyökkel – azon túl, hogy anyaga abbitacél – nem jár. Minden bizonnyal lesznek olyan tárgyak, anyagok, felszerelési eszközök, stb. is, melyek nem szerepelnek a hivatalos anyagokban. Ezek kereskedelmi áráról minden táborlakó itt a fórumon (a karakteralkotás topicjában) kérdezhet. Ígérjük, hogy a modulért felelős személyek egy héten belül válaszolnak ezekre a kérdésekre. Kérjük továbbá, hogy tényleg csak a szükséges dolgok árát firtassátok. Lehetőleg senki ne akarjon „beáraztatni” velünk 5-6 dolognál többet. Amennyiben valaki valamilyen összetettebb dolgot (pl. mérget, alkimista vagy herbalista szert) szeretne elbíráltatni, az jutassa el hozzánk annak a részletes leírását, hogy mi a fenti határidőn belül minősíthessük. Szintén ez vonatkozik az egyéb képességét, képzettségét (pl. Szakmáját) aktívan használni kívánó karakterekre is. (A méregkeverés terén Magyar Gergely Méregkeverés című kiegészítőjének kivonata lesz a mérvadó, kétfokú rendszerben értelmezve. Az eredeti mű letölthető az oldal kiegészítők részéből. Alkimista szerek esetében a témával foglalkozó (Rúna I/7 szám) cikkre támaszkodunk majd.) Varázstárgyak vásárlása Minden karakter legfeljebb kettő darab vásárolt(!) varázstárggyal rendelkezhet a modul kezdetén. Ám a kettőből csak az egyik lehet olyan, ami nem egyszer használatos. A vásárolt varázstárgyak ára: a rá költött Mp x 2 arany + a varázstárgy előállítási költsége. Az előtörténetben szerepelnie kell, hogy a karakter hogyan tett szert a varázstárgyra. (Fontos, hogy varázstárgynak minősül pl. a gyógyital is! Tehát egy karakter két gyógyitallal már ki is merítette a lehetőségeit. Továbbá a varázslóbot és a szent-szimbólum nem számítandó bele a 2 db-os limitbe.) Varázstárgyak (valamint tetoválások és más mágikus készségek*) készítése Minden karakter – amennyiben képes rá! – készíthet varázstárgyakat*, de a modul kezdetén összesen legfeljebb annyi varázstárgya* lehet, amennyit a maximális Mp-jának háromszorosából képes előállítani. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy egy 30 max. Mp-os varázstudó 90 Mp költségű varázstárgyat* készíthet. Hanem azt jelenti, hogy pl. készíthet 3 db egyenként max. 30 Mp-költségű tárgyat, vagy pl. készíthet 4 db 15 Mp-osat és 3 db 10 Mp-osat. Mérgek, alkimista és herbalista szerek készítése Minden karakter – amennyiben képes rá! – készíthet ilyen szereket, illetve ismerheti ilyen szerek előállításának módját. Kérünk azonban mindenkit, hogy a mennyiség tekintetében gyakoroljon mértékletességet. Követendő irányelv, hogy egy képzettséghez kapcsolódóan 15 adag „szernél” többel semelyik karakter ne rendelkezzék a modul kezdetén. Ez a limit a többi csapattagnál lévő, de „általunk” készített szerek adagszámát is már magában foglalja. Mérgek esetében ez azt jelenti, hogy ha a karakter rendelkezik a Méregkeverés Af-al, akkor 2 db gyengébb hatású és egyenként legfeljebb 5. szintű mérget, a kereskedelmi ár feléért vásárolhat meg. Méregkeverés Mf esetében az Af-ból következő 2 db-on felül további 2 db veszélyesebb, de legfeljebb 10. szintű méreg elkészítését ismeri, vagyis ezekhez juthat hozzá a fenti engedmény szerint olcsóbban. (Mérgeknél például Gyengébb: az Álomkenőcs, Altató, Kenderfű; Erősebb: a többi méreg az ETK-ból) Alkimista és herbalista szerek esetében ez azt jelenti, hogy ha a karakter rendelkezik az Alkímia vagy Herbalizmus Af-al, akkor 2-2 db, általunk egyszerűbbnek minősített szert, a kereskedelmi ár feléért vásárolhat meg. Alkímia vagy Herbalizmus Mf esetében az Af-ból következő 2-2 db-on felül további 2-2 db, általunk összetettebbnek minősített szerhez juthat hozzá a fenti engedmény szerint olcsóbban.


Gabe Előzmény | 2008.08.06. 12:16 - #3

Különleges szabályok - Használhatóak az iker- és a váltott kasztok, a Második Törvénykönyvben leírtak szerint. De kérjük, hogy az ikerkaszt esetében a két kaszt Tsz-je közti különbség 2 szintnél több ne legyen.- Kaszttól függetlenül, minden karakter már első szinten is megkapja a szintenkénti HM-et, Fp-t, és Kp-t. Természetesen százalékos képzettségre elosztható %-ot is, ha kasztja szerint kap ilyet. - Szintenkénti ψp-t nem kapja meg a karakter első szinten. - Szintlépéskor minden k6 kockadobás 4-esnek számít. - Papok szintenként járó Mp-át, ha azt dobáskód határozza meg, akkor a dobás értékének maximumát kell venni. - Karakter alapból megkapja a saját Anyanyelvét Af(5) szinten, továbbá ha előtörténete indokolja, akkor Kultúra (saját) Af-ot és a Helyismeret (szülőföld) 60%-ot. - Képzettségek felvétele: A képzettségek Kp-igénye megváltozott a tavalyiakhoz képest. Ennek értelmében, ha valamit már tudott a karakter Af-on és fejlődni szeretne, akkor a Mf-hoz szükséges Kp mennyiségnek csak az Af Kp mennyiségével csökkentett értékét kell rá költenie ahhoz, hogy ezt követően rendelkezzék a képzettség Mf-ával. (A karakterlapokon kérjük jelöljétek be, mire mennyi Kp-t költöttetek, amit megkaptok alapból, azt nem kell jelölnötök.) (Példa: Af 3 Mf 5. Akkor, ha nincs semmim, Af-t tanulok: 3 Kp. Ha nincs semmim, Mf-et tanulok: 5 Kp. Van Af-om és Mf-et tanulok: 5-3=2 Kp.) (Tisztelettel kérünk mindenkit, hogy az ily módon megnövekedett Kp keretet a szerepjáték minőségi javítására fordítsa.) - Vannak képzettségek, melyek ismétlődnek, mégis ütköznek egyes engedélyezett szabálykönyvekben. Jogosan felmerül hát a kérdés, hogy melyiket használjuk. Például: Emberismeret (MTK) <<->> Lélektan (PPL1*) Mechanika (MTK) <<->> Mechanika (PPL1*) Festészet, rajzolás (MTK) <<->> Rajzolás (PPL1*), Festészet (PPL1*) Erdőjárás (ETK) <<->> Erdőjárás (HGB*) Hadvezetés (ETK) <<->> Hadvezetés (HGB*) Az ilyen esetekben az újabb kiadás könyvben(*) megjelent képzettségeket használjuk. Ha egy kaszt leírása alapján a régebbi könyvben szereplő verziót kapná, akkor természetesen az maradhat. - Két MTK-s képzettséget – az Éberség/Észlelést és a Követés/Lerázást – tiltottnak minősítjük, mivel azok nincsenek összhangban az ÚT Észlelés képességével. - Vannak alkasztok, melyek több szabálykönyvben többféleképpen jelentek meg. Jogosan felmerül hát a kérdés, hogy melyiket használjuk. Például: Arel-pap, Kyel-pap, Galradzsa-pap stb. Ezekben az esetekben mindig az újabb (azaz a PPL) megjelenésű szabálykönyv a mérvadó. - Varázslóbot: nem a rúnás verziót használjuk, hanem egy kevésbé komplikáltabbat, ami versenyen játszhatóbb. Játéktechnikailag: Fele annyi Mp tárolható a botban, mint amennyi a varázsló max Mp-ja. A bot manája nem adható össze a varázslóéval, minden szempontból külön kezelendő. Botból való varázslás esetén varázslási idő 1 körrel megnő. Bot feltöltése a varázsló saját manájából történik, ideje: 1 perc mana-pontonként. A bot mágikus tárgynak számít, és a személyes aurájához tartozik. (Költsége +600 Tp) Varázslóbotból való mana-kinyerés üteme (zavartalan koncentráció mellett): Tsz.-nyi Mp / kör. - Azon kasztok kivételével (Morgena és Noir papjai), melyek automatikusan képesek az Antissjárás képzettség elsajátítására, minden más játékosnak 500 Tp-jába kerül, hogy karaktere egyáltalán alkalmas legyen az Antissjárás képzettségének elsajátítására. - Egy karakter legfeljebb egy hatalom amuletthez használható rubinnal rendelkezhet a játék kezdetén. Ez a mágiatiszta rubin legalább 0,5 karátos (azaz 1 g-os) kell hogy legyen, melynek ára az ETK alapján 125 arany. - A karakteralkotás során minden karakter kizárólag a saját Tp keretéből gazdálkodhat. Nem lehetséges a Tp (vagy az abból megvett arany) csapattársnak való átadása. Természetesen a játék kezdetét követően nem lehet megtiltani, hogy a karakterek pénzt vagy (közönséges) felszerelési tárgyakat adjanak át egymásnak, de például az, hogy a tolvaj veszi meg a kardművész slan-tőrét, szintén elképzelhetetlen, mivel a kaszt (vagy faj) specifikus tárgyakat csak az adott karakterek vásárolhatják meg.


Gabe Előzmény | 2008.08.06. 12:10 - #2

Szóval hivatkozva a Szerepjátékos fórum #725-ös és #732-es hozzászólásaira, íme a karakterek elkészítésének szabályai.

Lehet, hogy néhol bonyultnak tűnik, de igazságos feltételeket teremt a karakterek megalkotása terén. Attól eltekintve, hogy a nehézvértes alakok jókora hátrányt szenvedhetnek vértjük megvételének költsége miatt. Ha lesz rá igény, ezt valahogy majd kompenzálom.

Ne feledjétek, hogy azért akarom, hogy e szabály szerint készüljenek el a karakterek, hogy ugyanazon eséllyel induljon mindenki, és hogy össze tudjuk magunkat mérni kicsit más szerepjátékosokkal is.

Ja, ami még fontos, hogy csapatban kéne gondolkoznotok. Vagyis előnyös lenne a kaland megoldása és túlélése szempontjából, ha sokmindenhez értő csapatot csinálnátok. Persze ez nem kötelező. 

A másik dolog, amiért már most felírom a szabályokat, hogy a karakterkészítés kicsit időigényesebb, ezért el lehet kezdeni már most a készülődést. Jó munkát! 


Gabe Előzmény | 2008.08.06. 12:09 - #1

Sziasztok!

Gondoltam indítok egy külön fórumot, arra az esetre, ha a Kalandozók Nyári Táborának versenymodulját mesélném el. Persze erre tökéletesen megfelel az eddig is nagy népszerűségnek örvendő Szerepjátékos fórum, de oda nem akarta begépelni a karaktertkészítés szabályait, mert túl hosszú.


[37-18] [17-1]

 
óra
 
Számláló
Indulás: 2005-02-02
 
Naptár
2025. Július
HKSCPSV
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
Ingyenes játék
 
Hasznos linkek
 
World of Warcraft linkek
 
WOW fórumok
 
Fájl feltöltés
 
WOW szerverek
 

* Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    &#10024; Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott &#8211; ismerd meg a &#8222;Megóvlak&#8221; címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.