Témaindító hozzászólás
|
2006.01.25. 10:40 - |
Ide írhatnak a szerepjáték szerelmesei! |
[2084-2065] [2064-2045] [2044-2025] [2024-2005] [2004-1985] [1984-1965] [1964-1945] [1944-1925] [1924-1905] [1904-1885] [1884-1865] [1864-1845] [1844-1825] [1824-1805] [1804-1785] [1784-1765] [1764-1745] [1744-1725] [1724-1705] [1704-1685] [1684-1665] [1664-1645] [1644-1625] [1624-1605] [1604-1585] [1584-1565] [1564-1545] [1544-1525] [1524-1505] [1504-1485] [1484-1465] [1464-1445] [1444-1425] [1424-1405] [1404-1385] [1384-1365] [1364-1345] [1344-1325] [1324-1305] [1304-1285] [1284-1265] [1264-1245] [1244-1225] [1224-1205] [1204-1185] [1184-1165] [1164-1145] [1144-1125] [Korábbi]
Tudom, hogy nem kérdés volt, de: Belefér! Jó lesz ha mesélsz (milyen karakternek?). Jó kis kaland volt. Sokat agyaltam rajta, hogy jó legyen. Én nem szeretek annyira iylen jediset, se játszani, se mesélni (főleg). Viszont ez jó sikerült, folyt köv... |
Jó volt végre játszani. Én is mesélek a hétvégén, ha belefér.  |
Kösz a kalandot, Laci! Jók az njk-k, jó a helyszín, a sztori. A bemesélés I. osztályú volt. És a karakterem is tetszik! Sok-sok folytatást! ;) |
Nagyon jó lesz. Itt lesz a mag (persze a többiek is hiányoznak, de ők nem sokat játszottak ezekkel a karakterekkel). |
Akkor ezzek szerint én leszek a gonosz NJK nem baj legalább tápos leszek bár Józsitól biztos nem leszek tápabb. |
Meg is van. Péntek este - ha sikerül akkor már délutántól - játszunk! Peti, Laci, José, mint JK, és még tucatnyi gonosz és félgonosz NJK-m vár szeretettel. |
Azért hívj majd, ha itthon vagy, ha szeretnél játszani. Hátha akad Neked játszópajtást. én szívesen játszok egyedül is, ha mesélsz.  |
17-18-19-20 agusztusban. Nem muszály mesélni, magamban általábban nem sok kedvem van játszani úgy mint Lacinak gondoltam hogy lesz de hát közbeszólt sajnos az élet.
|
Mesélhetek. Este 9től jó nekem. Szólj, akkor, ha Neked is jó. Máskülönben mikor jössz haza? |
Akkor Hétfő és Star Wars? |
Majdcsak kitalálok valamit... |
Ha én mesélek, akkor most Western-t. |
Kérdés mit játszunk?De majd megláttom mi lesz mert 2 napig kint a tűző napon lesz meló megnézzem mennyire fáraszt le 12 órában azt majd kiderül.. |
"Talán" szerda este. Nekem 9től jó. |
Na jó. Szóljatok mihez kell új karakter bár ha Gábor sw mesél akkor én maradnék azzal amit utoljára játszottam úgy sincs fejlesztve.Ha esetleg wester lenne halvány fogalmam sincs mivel de biztos kitalálnák valamit per pillanat semmi ötletem.Ha Laci sw mesél nem tudom oda új kell vagy régi de arra van karakterötlettem újhoz is.Magushoz is van újhoz.Ennyit tudok mondani csak szóljatok előre legalább egy nappal hogy estére terveztek valamit. |
Lehet kezdetleges a rendszer, ha jó a kaland/karakter akkor nem figyelsz oda rá-szerintem. Tényleg jó volt a western kaland-bár én nagyon nem szerettem volna ilyet játszani. Tölem folytathatjuk tovább. Ha sw-lesz akkor újkarakterek kellenek? Én ha fogok vagy sw, vagy mágus lesz. |
Szabályok
Tulajdonságok:
Pontelosztás. 8k10 pontot kell elosztani.
Erő: 1-10
Gyorsaság: 1-10
Ügyesség: 1-10
Állóképesség: 1-10
Egészség: 1-10
Szépség: 1-10
Intelligencia: 1-10
Akaraterő: 1-10
Számos tulajdonság befolyásolja a karakter többi értékét. Életerőpont, fájdalomtűrés, kezdeményezés, még egyes képzettségek értékét is.
Életerő:
Ép: Egészség+1k10+5
Fp: Állóképesség+Akaraterő+2k10+10
Sebzésnél is van Joker kocka!
Kezdeményezés: (Gyorsaság+Intelligencia)/4 lefelé kerekítve. Ennyiszer k6 lesz a karakter kezdeményező értéke. A maradékot meg hozzáadjuk.
A kezdeményező dobás a szokásos módon alakul. Aki nagyobbat dob az kezd. Általában egyszer cselekedhet a karakter egy körben és még annyiszor, ahányszor az általa dobott értékből 5-öt ki lehet vonni, úgy hogy végösszeg nagyobb legyen, mint 0. Joker kocka természetesen itt is van.
( Pl.: A karakter Gyorsasága 7, Intelligenciája 6, akkor kezdeményező értéke (6+7)/4= 3k6+1. Ezzel dob 12-t kezdeményezésre. 12-ből kétszer is ki lehet vonni ötöt, hogy nagyobb legyen, mint 0, így háromszor cselekedhet.)
Egy körben többszöri cselekvésért persze egy kockát le kell vonni a dobáskódból minden plusz cselekedetért.
Ha a kezdeményezés a Joker kocka „jóvoltából” 0 vagy kevesebb, akkor az adott körben a karakter „lefagy”, nem cselekedhet, maximum hasra vágni képes magát védekezésképpen. Ha a Joker kockán baleset jött, akkor még azt sem.
Sebzésbónusz: Az Erő tulajdonságtól függ.
Erő: 8 -> +1 sebzés pusztakezes és közelharci fegyvereknél.
Erő: 9 -> +2
Erő: 10 ->+3
Szerencse: 1-10 (1k10)
Túlütés/Túllövés J: Mikor a dobott érték legalább 10-zel meghaladja a célszámot, extra a sebzés. Ez az igazi találat. Nem csak FP-t, hanem ugyanannyi Ép-t is veszít, akit találat ért.
Korcsoportok: Egyik érték sem csökkenhet 1 alá!!!
17-34 év – nincs levonás
35-40 év – Gyorsaság:-1, Ügyesség:-1
41-45 év – Erő:-1, Gyorsaság:-1, Állóképesség:-1, Szépség:-2
46-50 év – Erő:-1, Gyorsaság:-1, Ügyesség:-1, Állóképesség:-1, Egészség:-1, Fizikai képzettségek:-1
51-55 év – Állóképesség:-1, Szépség:-1,
56-60 év – Erő:-1, Gyorsaság:-1, Ügyesség:-1, Állóképesség:-1, Egészség:-1, Szépség:-1, Fizikai képz.:-1
61-70 év - Erő:-1, Gyorsaság:-2, Ügyesség:-2, Állóképesség:-2, Egészség:-2, Szépség:-2, Intelligencia-2
71-75 év – Minden tulajdonság és fizikai képzettség további -2
76-80 év – és így tovább…
A negatív módosítók halmozottan érvényesek.
Egy 52 éves embernél a következők: Erő:-2, Gyorsaság:-3, Ügyesség:-2, Állóképesség:-3, Egészség:-1, Szépség:-3, Fizikai képzettség:-1
|
Képzettséglista
Képzettségpontok: Pontelosztás.
Induló kp = (IQ+Ügyesség) x 2 +1k10 + 15 + a karakter életkorától függően, 25 év felett minden betöltött életévvel +1kp (Pl.: 30 éves karakternél +5) + egyéb KM-i bónuszok (Pl.: háttérért)
Képzettség szintek:
1 – felszínes ismeret
2 – alap, kezdő szint
3 – közepes jártasság
4 – haladó szint
5 – profi szint
6 -… és így tovább
Képzettségdobás: Annyiszor k6, amennyi az adott képzettség értéke. Joker kocka természetesen van.
A kp mentődobásnak is felhasználható (ld.: STAR WARS), de egy dobásra maximum 3 kp tehető.
*Alapképzettségek: Ráköltött kp nélkül is rendelkezik vele a karakter egy bizonyos szinten a tulajdonságainak értékétől függően vagy attól függetlenül. Zárójeles érték +amit még ráköltünk.
Fizikai képzettségek:
-
futás* (1)
-
kitérés*{(Gyorsaság+Ügyesség)/5}
-
ugrás*{(Erő+Ügyesség)/5}
-
mászás*{(Erő+Ügyesség+Állóképesség)/6}
-
pusztakezes harc* (1)
-
harcművészet
-
közelharc*(1)(kés, kard, stb. fegyverenként)
-
hajítófegyver*(Ügyesség/3)
-
archaikus lőfegyver (íj, nyílpuska, parittya, stb.)
-
pisztoly
-
puska
-
gépfegyver
-
nehézfegyver
-
tüzérségi fegyver
-
zsebtolvajlás
-
bűvészkedés
-
úszás
-
csomózás
-
kötelekből szabadulás
-
sport (sportáganként)
Mechanikai képzettségek: Járművek vezetése, típusonként.
-
autó
-
kamion
-
motorkerékpár
-
kerékpár
-
hajózás
-
helikopter
-
repülőgép
-
mozdony
-
légpárnás
-
ejtőernyőzés
-
sárkányrepülő
-
sí
-
korcsolya
-
lovaglás
-
búvárkodás
-
tengeralattjáró
-
fedélzeti fegyverek
-
kommunikációs rendszerek kezelése
-
szenzorok, radar
-
távirányítású járművek (járműtípusonként)
Tudományos képzettségek: ezeken belül számtalan specializáció előfordulhat
-
nyelvismeret (nyelvenként 1-5)
-
matematika
-
fizika
-
kémia
-
csillagászat
-
történelem
-
irodalom
-
biológia
-
földrajz
-
orvostudomány
-
antropológia
-
közgazdaságtan
-
könyvelés
-
pénzügyek
-
szociológia
-
jog
-
művészet
-
szakmák
-
pszichológia
-
régészet
-
okkult tudományok
-
hadvezetés
-
kultúra
-
bürokrácia
-
túlélés
-
értékbecslés
-
meteorológia
-
elsősegély
-
térképészet
-
vallásismeret
-
legendaismeret
-
herbalizmus
-
gyógyszertan
Érzékelésen alapuló képzettségek:
-
lopakodás*(1)
-
rejtőzés*(1)
-
fürkészés*(IQ/5)
-
nyomolvasás
-
szerencsejáték
-
hamiskártya
-
idomítás
-
halászat/vadászat
-
időjóslás
-
parancsnoklás
-
éneklés
-
zenélés (hangszerenként)
-
alkudozás
-
megfélemlítés
-
vallatás
-
színészet
-
fényképezés
Technikai képzettségek: Javítások, mérnöki képzettségek.
-
autójavítás
-
hajójavítás
-
helikopterjavítás
-
repülőgép javítás
-
számítógép használat
-
számítógép programozás, javítás
-
elektronikai javítás, szerelés
-
mechanikus szerelés
-
kommunikációs rsz. javítása
-
biztonságtechnika
-
robbantás
-
tűzoltás
-
hamisítás
Az olyanok, mint a matematika, irodalom, történelem és társai, legalább öt tantárgy legalább 1-es szinten legyen meg, ha azt akarjuk, hogy érettségivel rendelkezzen a karakter! J |
A szabályrendszeres dolgot a neten megtalálhatom ha igen adjál egy linket ha nem akkor meg jó volna valhonnan előbányászni vagy leirni ha gépen megvan könnyebb ötleteket rá gyártani. |
Már hogyne lenne szabad, sőt! El is várom és köszönöm! Szerintem, elég sok lehetőség rejlik benne. Már amit felsoroltál is elég pár kalandra, de van még ötletem. Leginkább a mesélőn múlik ez, de azért a játékosok is tehetnek hozzá sokat. Egy jó karakterötlet már egyharmad siker a jó kalandhoz. Megértem ha nincs kedved játszani, bár nagyon sajnálom. Azért egy próbát megérne. Nekem is mindig játék közben jön meg egy karakterhez a kedvem igazán. Tudod, "verekedés közben jön-megy a székláb" vagy vmi ilyesmi.
Máskülönben mesélek én SW-t is szívesen.
Viszont Lacival még biztos hogy fogunk western játszani, úgyhogy csatlakozhatnál oda is a már meglévő, vagy akár új karakterrel. Ez természetesen a többiekre is vonatkozik, aki szívesen játszana. Tudok ajánlani egy pár sorozatot, filmet, ami után talán meg jön a kedv a lovaglós pisztolypörgetéshez kalapban. |
[2084-2065] [2064-2045] [2044-2025] [2024-2005] [2004-1985] [1984-1965] [1964-1945] [1944-1925] [1924-1905] [1904-1885] [1884-1865] [1864-1845] [1844-1825] [1824-1805] [1804-1785] [1784-1765] [1764-1745] [1744-1725] [1724-1705] [1704-1685] [1684-1665] [1664-1645] [1644-1625] [1624-1605] [1604-1585] [1584-1565] [1564-1545] [1544-1525] [1524-1505] [1504-1485] [1484-1465] [1464-1445] [1444-1425] [1424-1405] [1404-1385] [1384-1365] [1364-1345] [1344-1325] [1324-1305] [1304-1285] [1284-1265] [1264-1245] [1244-1225] [1224-1205] [1204-1185] [1184-1165] [1164-1145] [1144-1125] [Korábbi]
|