Témaindító hozzászólás
|
2008.08.06. 12:09 - |
Sziasztok!
Gondoltam indítok egy külön fórumot, arra az esetre, ha a Kalandozók Nyári Táborának versenymodulját mesélném el. Persze erre tökéletesen megfelel az eddig is nagy népszerűségnek örvendő Szerepjátékos fórum, de oda nem akarta begépelni a karaktertkészítés szabályait, mert túl hosszú. |
[37-18] [17-1]
Készítem már, készítem!  |
Nem mondtam meg de most megmondom. Senkit nem fogok sajnálni, h többször is ki kell számolni a karakterét, mert játszani akar a kaandomba-ha már itt tartunk. Ki lehet kerülni a számolgatást, kalandot kell írni! |
Megmondtam, hogy nem akarom mondani, hogy én megmondtam, de megmondtam.  |
Akkor most újra számolok!  |
Javított verzió:
Nos oda-vissza rágtam magam ezen a pontrendszerü karakter alkotáson. Nekem ez kicsit erős-én kb. 3-4 max.-de nagyon max. 5 tsz-ű karaktereket várok a kalandomba. Igazából a 4. Tsz-et már a plafonnak akarom és annak már erősnek kell lennie. Megszeretném még említeni, hogy nagyából jó jellemü csapatott akarok. Ez köszönhető annak is, h olyan kalandot találtam ki amibe "jó" karakterek kellenek. Persze, h mi jó és mi nem arról lehetne vitatkozni, nekem jó karakternek számít ha valaki hitehagyot "gonosz állambéli" harcossal játszik, de és mégegyszer DE: nem kellenek ranagol, tharr, orwella vagy valamelyik káosz szekta követői a Pyarroni vallás domináljon, ha vallásos akartok lenni (nem kötelező). Nem szenteket akarok, de ha a megbízó egy Krad templomba vár ne az legyen, h mielőtt bemegyek levizelem a négy sarkát az épületnek, vagy nem érdekel a kaland mert egy Adron ereklye van benne és külömben is csak a rend jellemüeknek ad + 10et erőre!! No de maradjunk a számoknál egyenlöre.
Az alábbiakat abban is módosítanám, h a páncélokat először probáljuk meg úgy csinálni, hogy mindenki tapasztalati pontból (Tp) veszi meg. 1 Tp = 1 Arany. Abbit páncéloknál az arany értéke szorzandó 2-vel így a kapott értéket kell meg venni Tp-ből.Egyenlöre így áll a táblázatom (változás jogát fentartam):
Mindenki 1250 Tp. kap + ha van háttér történet akkor még max 100 Tp. lehet szerezni (nem a minőséget és élvezhetőséget, hanem inkább a fáradozást és a karaktergyártást dijaznám).
Fajok:
Ember 0 Tp
Törpe-Udvari Ork 200 Tp
Félelf 250 Tp
Minden más faj 350 Tp
Kasztok:
100 Tp Harcos
120 Tp Lovag
200 Tp Gladiátor, Tolvaj, Pap, Paplovag,
250 Tp Varázsló, Bárd, Barbár, Bajvívó, Tüzvarázsló, Sámán, B.mester, Harcművész, Szerzetes, Fejvadász.
300 Tp Kardművész
Ha valaki a HGB-ből akar harcost csinálni (nem barbárt, bajvivót, amazont ha nem valami harcos kasztút) az az alap 100 Tp-mellé még + 150 Tp. fel kell áldoznia! Tehát egy Ilanori vágtató kasztja 250 Tp-be fog kerülni, mert 100 Tp a Harcos és még 150 Tp a HGB-s harcos!
Tulajdonságok:
12 átlag 120Tp,
12,5 átlag 125Tp,
13 átlag 130Tp,
13,5 átlag 135 Tp,
14 átlag 150Tp,
14,5 átlag 200 Tp,
15 átlag 230Tp,
100 Tp. Tsz X5 aranyat ér! Ebböl lehet vásárolni.
Varázstárgyakra direkt nem tértem ki. Nem hiszem, hogy tudtak eddig venni akaraktereitek ilyeneket (ne is nagyon gyertek a háttértörténettel itt)!
Mérgek adottak: használjuk egyenlöre az alapkönyvet erre és majd ha szükséges késöbb bevásároltok (persze ha jó karakterekket csináltok akkor ezekre nem is nagyon lesz szükség és lehet spórolni)!
Minden egyes felmaradt Tp a végén 1 rezet ér!
Ami még eddig nem volt minden 10 Tp belehet váltani 1 Kp-ra!
Ez a rendzser azért lett kidolgozva és alkalmazva, hogy nélkülem is megoldható legyen akarakter gyártás. Meg hátha lesz egy kis lelkesedés a karakteralkotás terén is. NEM azért van, h egymáson túl tudjunk tenni kitud erősebb és magasabb szintű karaktert gyártani. Írtam, hogy kb. 3 Tsz-ű karaktereket szeretnék látni-persze a szabályok adják azt is, hogy némelyik kasztból ki lehet hozni magasabb szintett is, ami nem is tilos. Viszont a kalndomba nem akarok olyan karaktereket aki nem veszi meg magának a szükséges, páncélzatot/fegyverzetett-arra hivatkozva, hogy helyete szintett vesz, páncélt meg hoz az ellen és majd a fejét ütöm. No iylen nelegyen tényleg!
Pénz: mindenkinek legyen annyi, hogy életvitelét egy-két hétig fedezni tudja!!!!
A rendszert nem azért alkalmazom, hogy kiskapukat keresetek és jól felrójátok nekem ezeket. Tényleg csak praktikus okok miatt alkalmaznám. Igérem a kalandomba több munka lesz belefektetve mint ebbe! A karaktereket majd jelezétek nekem is! Jó munkát!
Ui.: minden vélemény érdekel és kösz az eddigi jelzéseket! |
Sejtem már! A két kardművész közül az egyik fejvadász lesz. Vérprofi, épp kardművésznek álcázza magát, és elsőre le sem bukott! 
|
Fejvadász (ne is kérdezd :) keresd a 250 Tp-nél. Tényleg kimaradt! Tuti időpon még a jövöben lóg, meg a hely is ahol és amikor többen összegyűlünk! Ha valaki már számolt karit és nagyából tudja mivel kéne az meg privbe jelentkezen nálam ám! Had lássam, ki mivel lesz! |
Javítás:
Karmüvész két helyen is szerepel-persze a jó a 300 Tp-érős!!
Ha valaki a HGB-böl akar harcost csinálni (nem barbárt, bajvivót, amazont ha nem valami harcos kasztút) az az alap 100 Tp-mellé még + 150 Tp. fel kell áldoznia! Tehát egy Ilanori vágtató kasztja 250 Tp-be fog kerülni, mert 100 Tp a Harcos és még 150 Tp a HGB-s harcos!
Páncélok marad minden úgy ahogy írtam, de annyiban módosítom, h amennyiben abbit páncélt vesztek akkor duplázni kell az árát így a rá költött Tp. is.
Egyenlöre ennyi! |
Halihó! Nem mintha engem érintene a dolog, kedves Laci barátom, de a fejvadász Tp értékét nem sikerült megtalálnom az általad leírtakban. Csak azért bátorkodom jelezni, hátha a társaságból valakit érdekelne. Véletlenül. Amúgy gondolkodom erősen, és megpróbálok összeállítani egy jó karaktert. Szeretnék majd részt venni a kalandodban, mindenképpen jelezd kérlek, ha megvan a tuti időpont.
Üdv mindenkinek!
Maczy voltam. |
Nos oda-vissza rágtam magam ezen a pontrendszerü karakter alkotáson. Nekem ez kicsit erős-én kb. 3-4 max.-de nagyon max. 5 tsz-ű karaktereket várok a kalandomba. Igazából a 4. Tsz-et már a plafonnak akarom és annak már erősnek kell lennie. Megszeretném még említeni, hogy nagyából jó jellemü csapatott akarok. Ez köszönhető annak is, h olyan kalandot találtam ki amibe "jó" karakterek kellenek. Persze, h mi jó és mi nem arról lehetne vitatkozni, nekem jó karakternek számít ha valaki hitehagyot "gonosz állambéli" harcossal játszik, de és mégegyszer DE: nem kellenek ranagol, tharr, orwella vagy valamelyik káosz szekta követői a Pyarroni vallás domináljon, ha vallásos akartok lenni (nem kötelező). Nem szenteket akarok, de ha a megbízó egy Krad templomba vár ne az legyen, h mielőtt bemegyek levizelem a négy sarkát az épületnek, vagy nem érdekel a kaland mert egy Adron ereklye van benne és külömben is csak a rend jellemüeknek ad + 10et erőre!! No de maradjunk a számoknál egyenlöre. Az alábbiakat abban is módosítanám, h a páncélokat először probáljuk meg úgy csinálni, hogy mindenki tapasztalati pontból (Tp) veszi meg. 1 Tp = 1 Arany. Tudom sok lesz az abbitacél sodronying, de ilyen nagy hősöknél ez előfordulhat már! :)
Egyenlöre így áll a táblázatom (változás jogát fentartam):
Mindenki 1250 Tp. kap + ha van háttér történet akkor még max 100 Tp. lehet szerezni!
Fajok:
Ember 0 Tp
Törpe-Udvari Ork 200 Tp
Félelf 250 Tp
Minden más faj 420 Tp
Kasztok:
100 Tp Harcos
120 Tp Lovag
200 Tp Gladiátor, Tolvaj, Pap, Paplovag
250 Tp Varázsló, Bárd, Barbár, Bajvívó, Tüzvarázsló, Sámán, Kardművész, B.mester, Harcművész, Szerzetes.
300 Tp Kardművész
Tulajdonságok:
12 átlag 120Tp,
12,5 átlag 125Tp,
13 átlag 130Tp,
13,5 átlag 135 Tp,
14 átlag 150Tp,
14,5 átlag 200 Tp,
15 átlag 220Tp,
100 Tp. Tsz X5 aranyat ér! Ebböl lehet vásárolni. Minden egyes felmaradt Tp 1 rezet ér!
Ami még eddig nem volt minden 10 Tp belehet váltani 1 Kp-ra!
Hát kb. ennyi egyenlőre!
|
Vettem! Vettem! |
Tudom elolvastam-nyugi, nyugi főnök! |
Ez pontosan azt jelenti, hogy a max Mana-pontod háromszorosából készíthetsz varázstárgyakat, vagy akár tetoválást, önjáró villámot vagy istennyilát. De vigyázz, ez nem azt jelenti, hogy ha pl. 35 Mp-d van akkor 3x35=105Mp-os varázstárgy elkészítésére is képes vagy. Csak a max Manapontodat használhatod.
Írva vagyon: "Minden karakter – amennyiben képes rá! – készíthet varázstárgyakat*, de a modul kezdetén összesen legfeljebb annyi varázstárgya* lehet, amennyit a maximális Mp-jának háromszorosából képes előállítani. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy egy 30 max. Mp-os varázstudó 90 Mp költségű varázstárgyat* készíthet. Hanem azt jelenti, hogy pl. készíthet 3 db egyenként max. 30 Mp-költségű tárgyat, vagy pl. készíthet 4 db 15 Mp-osat és 3 db 10 Mp-osat.
Mérgek, alkimista és herbalista szerek készítése Minden karakter – amennyiben képes rá! – készíthet ilyen szereket, illetve ismerheti ilyen szerek előállításának módját. Kérünk azonban mindenkit, hogy a mennyiség tekintetében gyakoroljon mértékletességet. Követendő irányelv, hogy egy képzettséghez kapcsolódóan 15 adag „szernél” többel semelyik karakter ne rendelkezzék a modul kezdetén. Ez a limit a többi csapattagnál lévő, de „általunk” készített szerek adagszámát is már magában foglalja. Mérgek esetében ez azt jelenti, hogy ha a karakter rendelkezik a Méregkeverés Af-al, akkor 2 db gyengébb hatású és egyenként legfeljebb 5. szintű mérget, a kereskedelmi ár feléért vásárolhat meg. Méregkeverés Mf esetében az Af-ból következő 2 db-on felül további 2 db veszélyesebb, de legfeljebb 10. szintű méreg elkészítését ismeri, vagyis ezekhez juthat hozzá a fenti engedmény szerint olcsóbban. (Mérgeknél például Gyengébb: az Álomkenőcs, Altató, Kenderfű; Erősebb: a többi méreg az ETK-ból) Alkimista és herbalista szerek esetében ez azt jelenti, hogy ha a karakter rendelkezik az Alkímia vagy Herbalizmus Af-al, akkor 2-2 db, általunk egyszerűbbnek minősített szert, a kereskedelmi ár feléért vásárolhat meg. Alkímia vagy Herbalizmus Mf esetében az Af-ból következő 2-2 db-on felül további 2-2 db, általunk összetettebbnek minősített szerhez juthat hozzá a fenti engedmény szerint olcsóbban." |
No ezt alulról másoltam ide: Minden varázshasználó készíthet varázstárgyat -amennyiben képesrá- de a modul kezdetén annyival rendelkezhet amennyi max. mannájának 3szorosa.
Ez azt is jelentheti, h a csapat tagjaira rakhattám már rá tetoválást is-persze mágikust-mert úgye jól össze szokot banda vagyunk. :) |
Jó, ha valaki olyan előrelátó, hogy tud számolni egy fejtöréssel. |
Kösz a fejtörés meg számolgatás már meg van! |
Jó készülgetést mindenkinek! |
KÉPZETTSÉG FOK / KP költség
1fegyverhaszn. másfélkezeskard Mf /27
2 fegyverhaszn. (tüskésbuz., tőr) Af /-
kultúra (aszisz) Mf /-
helyismeret (Salk) 60% /-
lovaglás Af /-
úszás Af /-
futás Af /-
belharc Af /-
mászás 20% /-
esés 25% /-
ugrás 21% /2
pajzshasználat Mf /30
fegyverdobás (bola) Af /4
hadrend* Af /3
nehézvértviselet Af /3
ökölharc Af /3
erdőjárás Af /5
kocsmai verekedés Af /3
Nyelv(aszisz) 5 /-
nyelv (pyar) 3 /3
Nyelv (erv) 3 /3
nyelvismeret (toroni) 2 /2
Összesen: 88 |
Előtörténet:
Bob az abasziszi Salkban látta meg a napvilágot 29 évvel ezelőtt. Apja a város egyik legtehetősebb polgárának testőrkapitánya volt. Anyja az ikrek születése után néhány nappal adta vissza lelkét az égieknek. Az középkorú apa katonás fegyelem mellett nevelte gyermekeit, akiket saját maga utódjául szeretett volna, ennek pedig sok áldozat árán a fiúk is próbáltak megfelelni. Ám a város politikusainak csatározása szétrombolta a családtagok álmait. Közel tíz esztendővel ezelőtt történt, hogy a nemesi intrikák véres leszámolásokká fajultak. A család érdekeltségei súlyos veszteségeket szenvedtek, elfogyott körülük a levegő. Raktáraik a lángok, hajóik többsége a tenger martaléka lett. Zsoldosaik, besúgóik, pártolóik tucatjai fejezték be evilági pályafutásukat néhány hét leforgása alatt. A családfő és vele a testvérek apja egy utolsó lehetőségnek tartott tárgyalásról nem tért vissza, de erre az eshetőségre is felkészültek. A családfő utolsó parancsát első-tanácsadója hajtatta végre. Ennek értelmében egyetlen fiú örökösét és annak anyját a még megmaradt leghűbb emberinek kell kimenekítenie a királyságból és biztonságba helyeznie. Az éj leple alatt – mint a nyomorult tolvajoknak – kellett elhagyniuk a várost. Alig több mint kéttucatnyian – magitorok, testőrök, mestergyilkosok, krónikások indultak a hosszú útra, melynek célját tán csak a tanácsadó ismerte. A Sellah bércein keresztül kijutottak Abasziszból, majd átkeltek a Zarde és Hartalos megáradt vizén. Ezekben a hetekben még csak az utánuk küldött gyilkosok pengéi apasztották a kíséret létszámát. Aztán még többen pusztultak el a Kwin’Lior veszélyekkel teli és végeláthatatlan mezején megtett ezer mérföld során. Száz szenvedéssel teli nappal később csupán a csapat negyede jutott el Damak kikötőjébe és így csak ők pillanthatták meg a Duaron-tenger sápadt vizét. A tanácsadó itt feloldotta a fegyveresek hűségesküjét. Fizetségként, és mert rászolgáltak, megtarthatták családi fegyverzetüket. Hogy merre vitte tovább az örököst, nem árulhatta el, de a maréknyi követőt búcsúzáskor arra kérte, fordítsanak hátat északnak és sose térjenek vissza a Quiron partjára.
Bob tanácstalanul és reményvesztetten állt a számára ismeretlen világ kapujában. A korábbi élete nem létezett többé. Az első években, mint zsoldos kereste kenyerét, de képtelen volt huzamosabb ideig megmaradni bárhol is. Saját bőrén tapasztalta meg, mit jelent elveszetten és hazátlanul tengődni Ynev farkastörvények által szabott világában. Ez a tapasztalás még inkább keményé és cinikussá tette és idővel ő is csak egyiket lett azon önző és öntörvényű hiénáknak, ki aranyban mérik az önmaguk és mások életének értékét.
Bob erős testalkatú markáns arcú férfiú, akit az ábrázatából áradó vadság tesz viszonylag jóképűvé. Külsejét általában elhanyagolja, hosszú barna loboncát és terjedelmes dús szakállát csak nagyritkán kurtítatja meg egy-egy borbéllyal. Testét számtalan tépett és vágott sebre utaló heg borítja. Bal kezének legkisebb ujja hiányzik. Tartása azonban büszke, világoskék szemei legmélyén a mára már tovatűnt jobb világ emléke csillog. Hangja – kinézetével épp ellenkezőleg – fiatalabbnak mutatja valós koránál.
Általában nyugodt természetű, mára már – hisz ennek veszélyeit saját kárán tapasztalata meg – nem könnyű kihozni cinikus közönyéből, melyet szüntelenül a külvilág felé mutat. Ha teheti ital mellet és női karok ölelésében múlatja idejét. A kötelességtudat – mint apjától rámaradt utolsó öröksége – azonban még mindig él benne, ezért az adott szó szentségét mindennél többre tartja. Nem tartja magát hősnek, jól tudja már az a bolondok jussa. Ritkán tervez előre, mert azt is belátta már, ez nem kedvez legfőbb céljának megvalósításában, vagyis abban, hogy megélje a holnapot. |
[37-18] [17-1]
|